Тюнінг - процес удосконалення конструкції автомобіля, поліпшення його технічних характеристик, зовнішнього вигляду і рівня оснащення. Часто результатом тюнінгу стає унікальний автомобіль, який включає в себе оригінальні рішення і технології, що зазвичай не застосовується на звичайних машинах.
Зазвичай поділяють тюнінг автомобілів на стайлінг і технічний тюнінг. Перший має на увазі зміна екстер'єру або інтер'єру машини для створення неповторного стилю, що дозволяє виділити авто в потоці. Цього можна домогтися установкою аеродинамічних обважень, забарвлення автомобіля в незвичайні кольори або нанесення аерографії, установку підсвічування днища і інших елементів зовнішнього вигляду, оббивку та оздоблення салону якісними матеріалами, деревиною, металами та навіть мінералами. Технічний тюнінг призначений для поліпшення технічних параметрів, динамічних і потужних характеристик, підвищення рівня безпеки. Відбувається це за рахунок установки додаткового обладнання та зміни конструкції двигуна, підвіски, гальмівної і рульової сістем.Тюнінг двигуна полягає в установці додаткових систем або зміни існуючих, а також в заміні двигуна більш потужним. Покращують поршні, шатуни, клапани, полегшують стандартні деталі, ставлять турбонаддув або компресор, змінюють вихлопну систему, проводять комплекс заходів щодо поліпшення систем харчування, запалювання і воздухоснабженія.Тюнінг підвіски - це, як правило, установка пружин, амортизаторів або стійок зі зміненими характеристиками, інсталяція або заміна стабілізаторів поперечної стійкості і важелів підвіски. Мета - зменшення або збільшення дорожнього просвіту, посилення або пом'якшення підвіски. Найбільш складним тюнінгом вважається виконання пневматичної підвіски із змінними характеристиками демпфування і кліренса.Тюнінг гальмівної системи - установка більш досконалих гальмівних механізмів, що поліпшують уповільнення з високих швидкостей, а також додаткових систем активної безпеки (ABS, EBD, Break Assist і ін.). Тюнінг рульового управління полягає в установці гідравлічного підсилювача або заміні його на електричний або підсилювач зі змінним коефіцієнтом усіленія.Тюнінг трансмісії і коробки передач проводиться з метою зміни передавальних чисел головної передачі і коробки передач для підвищення швидкісних характеристик або економічності авто. Крім того, цим може бути заміна механічної коробки на автоматичну. Для позашляховиків - установка роздавальної коробки із заниженою
У будь-якому випадку, чи робиться процедура шумоізоляції в сервісі або своїми руками, технологія шумоізоляції автомобіля залишається незмінною. А саме: для зменшення вібрації автомобіля наносяться вібропоглинаючі матеріали, а для зниження шуму - шумоізоляційні матеріали.
Чи не акцентуємо свою увагу на теплоізоляційних матеріалах з простої причини. Сьогодні виробники, як правило, об'єднують в одному матеріалі два властивості: шумо, і теплоізоляцію.
Правильна установка шумоізоляції має два основних етапи, які стосується як повної, так і часткової шумоізоляції, незалежно від місця кузова, яке підлягає обробці.
Етапи установки шумоізоляції
1)Підготовка площі. Включає в себе: демонтаж всіх складових і частин для звільнення площі для роботи, зачистку поверхні від іржі, пилу і бруду для якісної наклейки шумоізоляційних матеріалів, знежирення поверхні.
2)Підготовка матеріалу. На цьому етапі з щільного паперу готуються лекала складних поверхонь, наприклад, для шумоізоляції колісних арок, або шумоізоляції салону (двері, простір під торпедо і т.д.). Потім проводиться виготовлення викрійок за лекалами з шумоизоляционного матеріалу.
3)Нанесення шумоизоляционного матеріалу. Існують традиційні методи нанесення матеріалів на поверхню, застосовні, як правило, до всіх матеріалів. Але, при всьому різноманітті інформації про це, при установці шумоізоляції, в першу чергу необхідно орієнтуватися на інструкції виробника в кожному індивідуальному випадку.
Зазвичай поділяють тюнінг автомобілів на стайлінг і технічний тюнінг. Перший має на увазі зміна екстер'єру або інтер'єру машини для створення неповторного стилю, що дозволяє виділити авто в потоці. Цього можна домогтися установкою аеродинамічних обважень, забарвлення автомобіля в незвичайні кольори або нанесення аерографії, установку підсвічування днища і інших елементів зовнішнього вигляду, оббивку та оздоблення салону якісними матеріалами, деревиною, металами та навіть мінералами. Технічний тюнінг призначений для поліпшення технічних параметрів, динамічних і потужних характеристик, підвищення рівня безпеки. Відбувається це за рахунок установки додаткового обладнання та зміни конструкції двигуна, підвіски, гальмівної і рульової сістем.Тюнінг двигуна полягає в установці додаткових систем або зміни існуючих, а також в заміні двигуна більш потужним. Покращують поршні, шатуни, клапани, полегшують стандартні деталі, ставлять турбонаддув або компресор, змінюють вихлопну систему, проводять комплекс заходів щодо поліпшення систем харчування, запалювання і воздухоснабженія.Тюнінг підвіски - це, як правило, установка пружин, амортизаторів або стійок зі зміненими характеристиками, інсталяція або заміна стабілізаторів поперечної стійкості і важелів підвіски. Мета - зменшення або збільшення дорожнього просвіту, посилення або пом'якшення підвіски. Найбільш складним тюнінгом вважається виконання пневматичної підвіски із змінними характеристиками демпфування і кліренса.Тюнінг гальмівної системи - установка більш досконалих гальмівних механізмів, що поліпшують уповільнення з високих швидкостей, а також додаткових систем активної безпеки (ABS, EBD, Break Assist і ін.). Тюнінг рульового управління полягає в установці гідравлічного підсилювача або заміні його на електричний або підсилювач зі змінним коефіцієнтом усіленія.Тюнінг трансмісії і коробки передач проводиться з метою зміни передавальних чисел головної передачі і коробки передач для підвищення швидкісних характеристик або економічності авто. Крім того, цим може бути заміна механічної коробки на автоматичну. Для позашляховиків - установка роздавальної коробки із заниженою
Як правильно наклеїти тюнінгувальну плівку .
Тонування скла захищають водія і пасажирів від зайвої сонячної активності і сторонніх поглядів, надаючи автомобілю стильний, солідний і сучасний вигляд. Процедура обклеювання стекол автомобіля - заняття не з легких, але якщо ви вирішили заощадити на поїздці в автосервіс, можна наклеїти тонировочную плівку самостійно.
Перед тим як починати тонування стекол автомобіля, ретельно очистіть їх від жиру і бруду. Наносити тонировочную плівку можна і не виймаючи скла, але це зажадає більшої спритності, тому краще зняти їх, вимити і просушити. Приміщення, в якому буде проводитися тонування стекол автомобіля, теж має бути не курних, так як якщо під плівку потрапить сміття, бульбашок і нерівностей не уникнути.
Для тонування вікон автомобіля використовують мильний розчин: в півтора літрах води ретельно розміщуйте п'ять крапель миючого шампуню. Для його розпилення розчину використовуйте пульверизатор. Далі слід зробити викрійки тонировочной плівки для всіх, хто потребує обклеювання стекол. Клейовий шар матеріалу захищений прозорим лайнером. Чи не відклеюючи його, прикладіть матеріал до скла і відріжте гострим канцелярським ножем потрібний шматок з таким розрахунком, щоб залишалися припуски в кілька міліметрів.
Коли викрійки готові, можна переходити до тонування стекол автомобіляпленкой. За допомогою розпилювача рівномірно нанесіть на скло мильний розчин (він дасть можливість вільно пересувати шматок плівки, підганяючи її під скло). Вимийте і змочіть розчином пальці рук. Акуратно зніміть захисний шар з шматка тонировочной плівки і намочіть її клейку сторону розчином.
Акуратно накладіть тонировочную автомобільну плівку на зовнішню сторону скла так, щоб не утворювалося горизонтальних складок - тільки вертикальні. Щоб правильно наклеїти пленкудля авто, краще скористатися послугами помічника: так ризик зіпсувати матеріал значно зменшиться. Намагайтеся, щоб тонувальна плівка в процесі роботи стосувалася тільки скла, а не ущільнювачів або інших поверхонь. Розгладьте матеріал за допомогою вигонки, рухаючись нею від центру до країв скла і прогріваючи поверхню феном.
Тонувальна плівка повинна щільно прилягати до скла. Якщо повітря, що потрапило під плівку, неможливо видалити, проколіть бульбашка голкою. Після того, як тонування автомобілязакончітся, на кілька годин залиште скло для висихання. Потім скла можна встановлювати назад.
Тонування заднього скла - найважче справа, так як воно має сферичну форму. Щоб видалити складки, прогрівайте їх будівельним феном (температура не повинна бути занадто великою, інакше автомобільна плівка може розплавитися). Зрештою плівка повинна прийняти форму скла, не утворюючи при цьому складок. Зайві краю потрібно обрізати і за допомогою жорсткої вигонки ретельно видалити з-під плівки мильний розчин і повітря.
Тонування вікон житлових будинків і офісів теж можна виконати своїми руками. Відрізати тонировочную плівку в цьому випадку теж слід з запасом, а наносити з внутрішньої сторони скла, скориставшись послугами помічники. Перед тим як наклеїти плівку, не забудьте добре очистити вікно, а потім ретельно видалити всі бульбашки і нерівності, рухаючись від центру до країв.
Як зробити правильну шумоізоляцію авто своїми руками?
Поряд з цим переконанням виникають два питання: який матеріал для шумоізоляції використовувати? і, як правильно зробити шумоізоляцію авто? Ось і давайте розглянемо, що під собою має на увазі правильна установка шумоізоляції своїми руками.
У будь-якому випадку, чи робиться процедура шумоізоляції в сервісі або своїми руками, технологія шумоізоляції автомобіля залишається незмінною. А саме: для зменшення вібрації автомобіля наносяться вібропоглинаючі матеріали, а для зниження шуму - шумоізоляційні матеріали.
Чи не акцентуємо свою увагу на теплоізоляційних матеріалах з простої причини. Сьогодні виробники, як правило, об'єднують в одному матеріалі два властивості: шумо, і теплоізоляцію.
Правильна установка шумоізоляції має два основних етапи, які стосується як повної, так і часткової шумоізоляції, незалежно від місця кузова, яке підлягає обробці.
Етапи установки шумоізоляції
1)Підготовка площі. Включає в себе: демонтаж всіх складових і частин для звільнення площі для роботи, зачистку поверхні від іржі, пилу і бруду для якісної наклейки шумоізоляційних матеріалів, знежирення поверхні.
2)Підготовка матеріалу. На цьому етапі з щільного паперу готуються лекала складних поверхонь, наприклад, для шумоізоляції колісних арок, або шумоізоляції салону (двері, простір під торпедо і т.д.). Потім проводиться виготовлення викрійок за лекалами з шумоизоляционного матеріалу.
3)Нанесення шумоизоляционного матеріалу. Існують традиційні методи нанесення матеріалів на поверхню, застосовні, як правило, до всіх матеріалів. Але, при всьому різноманітті інформації про це, при установці шумоізоляції, в першу чергу необхідно орієнтуватися на інструкції виробника в кожному індивідуальному випадку.
Немає коментарів:
Дописати коментар