субота, 16 квітня 2016 р.

ВАЗ-2104

                           
ВАЗ-2104 «Жигулі», «четвірка» - радянський і російський задньопривідний автомобіль III групи малого класу з кузовом типу універсал. Розроблено на Волзькому автомобільному заводі. Випускався з 1984 року по 2012 рік [3]. На експорт ВАЗ-2104 до 2009 року йшов під назвами Lada Estate, Lada Riva Break, Lada Nova Combi.



    Історія 

Серійний випуск автомобіля ВАЗ-2104 ( «четвірки») було розпочато на Волзькому автомобільному заводі в другій половині 1984 року. Паралельно з новою моделлю випускали аналогічний по класу автомобіль ВАЗ-2102 ( «двійка»), який до квітня 1985 року був повністю витіснений з конвеєра. Від автомобіля-«донора» «четвірці» дістався ряд оригінальних деталей, що стосуються задньої частини авто.

При створенні цієї моделі конструктори керувалися важливою особливістю того часу: створення нової моделі з мінімальними витратами на виробництво і максимальним споживчим ефектом. Тому за основу була взята модель ВАЗ-2105. Після подовження даху з'явилися виштамповки для посилення жорсткості. Така конструкція кузова дозволяє розмістити на даху довгий багажник, перенавантажувати який не рекомендується, так як розрахункова жорсткість кузова універсала значно нижча, ніж у седана. На новій моделі з'явилися задні двері, що відкриваються вгору, крім того, було застосовано абсолютно нове рішення (обігрів заднього скла і склоочисник), які пізніше увійшли до стандартної комплектації, так як до 1994 року оснащувалися тільки експортні варіанти і модифікація ВАЗ-21043.

Пізніше на ринку з'явився універсал модифікації ВАЗ-21047, оснащений п'ятиступінчастою коробкою передач, електроустаткуванням і салоном з анатомічними передніми сидіннями від ВАЗ-2107.

Салон 

Салон для нової моделі був запозичений у базової моделі, за винятком заднього сидіння. Складне заднє сидіння дозволяє збільшити об'єм багажного відсіку з 375 до 1340 л, і тоді можна перевозити великогабаритні вантажі. Повне навантаження автомобіля збільшилася до 455 кг. У базовій комплектації обробка салону досить проста. Спартанський варіант передбачає стандартну панель з мінімально необхідним набором приладів, оббивку салону і сидінь із стандартними знімними підголовниками з штучної шкіри і гумові килимки підлоги. Бажання більшого комфорту запропоновано задовольнити покращуваною оббивкою сидінь з ворсованого трикотажу, цельноформованнимі накладками дверей, ворсованими килимками підлоги, панеллю приладів з додатковою центральною консоллю, яка має в своєму розпорядженні розширеним набором функціональних клавіш та контрольної апаратури, оригінальне рульове колесо.


  Технічні характеристики 

Масово-габаритні
Довжина: 4115 мм
Ширина: 1620 мм
Висота: 1443 мм
Кліренс: 170 мм
Колісна база: 2424 мм
Колія задня 1321 мм
Колія передня: 1365 мм
Маса: 1020 (1475) кг [2]



               



























Немає коментарів:

Дописати коментар