Автомобіль випускався на АвтоВАЗі з 1982 року. Як й усі «класичні» моделі ВАЗ, є варіантом модифікації італійського автомобіляFiat 124. Від попередника - ВАЗ-2105 - "сімку" відрізняє вишуканіша зовнішність: рельєфний капот та гармонійно вписана хромована ґратка радіатора. Також була змінена панель приладів, передні сидіння стали комфортнішими, були змінені задні ліхтарі і дещо модифіковано двигун.
Свого часу «сімка» вважалася престижною моделлю, що не поступалася за потужністю та комфортом багатьом тогочасним зарубіжним авто. Автомобіль успішно продавався за межами Радянського Союзу під назвою «Lada Riva». За свою радіаторну ґратку автомобіль прозвали «Російським мерседесом».
Спочатку на автомобілях ВАЗ-2107, -21072, -21074 встановлювали чотирициліндрові карбюраторні двигуни відповідно моделей 2103, 2105 і 2106. Ці двигуни можуть зустрічатися з уніфікованими (з 1987 року) чотирьох-і п'ятиступінчастими коробками передач (ВАЗ-2112). П'ятиступінчасті КП для ВАЗ-21074 в 1992-му дещо модернізували. З 1990 року двигуни оснащують шатунами нової конструкції, а ще через чотири роки на мало поширену модифікацію ВАЗ-21072 почали встановлювати двигуни ВАЗ-21011 з ланцюговим приводом розподільчого вала. Всі двигуни для "сімки" з 1995 року не оснащують реле-переривником PC-492, що визначається при гальмуванні стоянковим гальмом за постійним світінням його контрольної лампи.
Для європейського ринку, згідно з вимогами про захист навколишнього середовища, з 1991 року випускали седан ВАЗ-21073, який оснащується 1,7-літровим двигуном потужністю 84 к.с. з системою центрального упорскування і каталітичним нейтралізатором. Для китайського ринку випускали модель ВАЗ-2107 серії N71 з 66-сильним 1,45-літровим двигуном ВАЗ короткохідним-21033-10, який працює на бензині А-76 (інші "сімки" працюють тільки на бензині з октановим числом не нижче 91). Також за спеціальними замовленнями завод виготовляв дорогі седани ВАЗ-21079 з високооборотним роторно-поршневим двигуном Ванкеля. Пружинна підвіска всіх коліс доволі енергоємна й комфортна. Проте докучають скрипи панелі приладів, застаріла ергономіка робочого простору, непрямолінійних вибіг (малоінформативним рульовим управлінням постійно доводиться контролювати траєкторію руху). Великі і нерівні щілини між панелями дверей, капота і кузова - з часом ці проблеми послюються через природне зношування автомобіля і деформації силових елементів кузова. Багато продавців на ринку автомобілів видають свій товар за реекспортні моделі, вказуючи на маркування з літерою Е, нанесену на фари, скло, шини, дзеркала заднього виду або фірмову табличку автомобіля. Однак літеру Е ставили на заводі після спеціальних омологаційнних випробувань, а цифра, що стоїть після букви, вказує країну, правилам якої відповідають ці вузли та агрегати: 1 - Німеччина (ФРН), 2 - Франція; 3 - Італія, 8 - Чехословаччина і т. п. Не рекомендують купувати автомобілі старші восьми років (з 1990 року). У цілому ВАЗ-2107 можна з повним правом назвати найдосконалішим і комфортабельним задньопривідним вітчизняним седаном.
З 2001 року була прийнята нова програма комплектації моделей, для моделі ВАЗ-2107 з'явились наступні виконання - "стандарт" і "норма", для ВАЗ-21074 - "норма" і "люкс".[1]
З 2006 року, з метою відповідності нормам екологічності Euro-2, автомобіль випускався з інжекторним двигуном.
ВАЗ-2107 є застарілою у моральному і технічному відношенні моделлю. Не зважаючи на це, автомобіль досі користується широким попитом у Росії, Україні та деяких інших країнах СНД. Цьому сприяє низька ціна автомобіля, простота конструкції, висока ремонтопридатність, широкий асортимент дешевих запчастин та невибагливість у використанні.
Двигун(и) | Бензинові: 1,3 л, 1,4 л, 1,5 л, 1,6 л, 1,7 л |
---|---|
Коробка передач | 5 ст. механічна |
Колісна база | 2424 мм |
Довжина | 4145 мм |
Ширина | 1611 мм |
Висота | 1440 мм |
Кліренс | 175 мм |
Передня колія | 1349 мм |
Задня колія | 1305 мм |
Вага | 1049 кг |
Найвища швидкість | 150 км/год |
Вмістимість баку | 39 л |
Немає коментарів:
Дописати коментар