ВАЗ-2111 / Lada 111 — передньопривідний універсал Волжського автомобільного заводу, на базі ВАЗ-2110. Випускається з кінця 1998 року. У лютому 2009 року АВТОВАЗоголосив про припинення випуску цієї моделі, проте на Черкаському заводі «Богдан» дана модель ще випускатиметься, але в дещо зміненому вигляді і називаєтьсяБогдан-2111.
Об'єм багажного відсіку (при загальній вантажопідйомності 500 кг) змінюється від 490 до 1420 л. Це можливо завдяки тому, що задні сидіння при необхідності можна скласти так, щоб отримати рівну горизонтальну підлогу, а спинку, можна розкласти в співвідношенні 1:2, і тоді зручно перевозити і громіздкі й вантажі, і пасажирів. Додатково можна розмістити 50 кг вантажу на багажнику даху.
Двигун на цьому автомобілі може застосовуватися один з двох варіантів: з електронним керованим багатоточковим вприскуванням (на кожен циліндр своя форсунка) і електронною системою запалення. Двигун робочим об'ємом 1,5 л, з 8 клапанами забезпечує 56 кВт потужності і 118 Нм моменту при помірній витраті палива. Двигун робочим об'ємом 1,5 л, з 16 клапанами, двохвальною головкою циліндрів, що забезпечує підвищені показники по потужності (69 кВт) і моменту (130 Нм), що дозволяють мати автомобілю покращувані динамічні якості. Всі універсали оснащені "короткою" головною парою (3,9 замість 3,7 у ВАЗ-2110). При збільшеній на 20 кг повній масі плавність ходу в порівнянні з седаном навіть зросла.
ВАЗ-2111 випускається в трьох модифікаціях - базова 2111 з вприсковим мотором, 21111 з карбюраторним двигуном, і 21113 з шістнадцятиклапанним мотором і 14-ти дюймовими колесами. Базовий ВАЗ-2111 (седан ВАЗ-21102) з 1,5-літровим двигуном ВАЗ-2111; ВАЗ-21111 із звичайним 1,5-літровим двигуном ВАЗ-21083; ВАЗ-21113 з 16-клапанним силовим агрегатом ВАЗ-2112 і поліпшеними гальмами (аналог седана ВАЗ-21103).
Автомобіль ВАЗ-2111-90 "Тарзан 2" - повноприводний автомобіль, з колісною формулою 4x4. Силовий агрегат, трансмісія і ходова частина використані від ВАЗ-21213. "Тарзан 2" об'єднує в собі комфорт і зручність ВАЗ-2111 і прохідність автомобілів "Нива".
Стиль кузова | універсал |
---|---|
Двигун(и) | 1,5 л 1,6 л |
Коробка передач | 5 ст., механічна |
Колісна база | 2492 мм |
Довжина | 4285 мм |
Ширина | 1680 мм |
Висота | 1480 мм |
Вага | 1055 кг |
Найвища швидкість | 180 км/год |
Вмістимість баку | 43 л |
1 - датчик положення колінчастого валу (непомітний);
2 - форсунка (хоч я знаю);
3 - регулятор холостого ходу;
4 - датчик положення дросельної заслінки;
5 - датчик кисню (непомітний);
6 - регулятор тиску палива в паливній рампі;
7 - датчик швидкості (непомітний);
8 - датчик масової витрати повітря;
9 - датчик температури охолоджуючої рідини;
10 - модуль запалювання;
11 - датчик детонації.
2 - форсунка (хоч я знаю);
3 - регулятор холостого ходу;
4 - датчик положення дросельної заслінки;
5 - датчик кисню (непомітний);
6 - регулятор тиску палива в паливній рампі;
7 - датчик швидкості (непомітний);
8 - датчик масової витрати повітря;
9 - датчик температури охолоджуючої рідини;
10 - модуль запалювання;
11 - датчик детонації.
Немає коментарів:
Дописати коментар