неділя, 24 квітня 2016 р.

ВАЗ-Приора


LADA Priora (Лада Пріора) - сімейство бюджетних російських автомобілів III групи малого класу, що випускається ВАТ «АвтоВАЗ».

У березні 2007 року з конвеєра зійшло трохи більше тисячі седанів Priora 21 квітня 2007 року почалися продажі. Випуск моделі з кузовом хетчбек почався в лютому 2008 року. Модифікацію з кузовом універсал показали на автосалоні в Краснодарі в жовтні 2008 року, а виробництво варіанту з цим кузовом розпочалося 27 травня 2009 року.




Крім цього, АвтоВАЗ випускав малими серіями модифікацію «купе» (фірмове позначення трьохдверного хетчбека) і вело розробку кабріолета на його базі.

З початку 2009 року сімейство «Пріора» повністю витіснило з конвеєра сімейство «Лада 110» [1]. На 16 травня 2012 випущено 650 000 машин. У 2011 році відбулися невеликі зміни машини - замінений передній бампер, дзеркала заднього виду і рульове колесо. Додалися нові функції. Також в комплектації «стандарт» був встановлений новий 8-ми клапанний двигун, з полегшеною шатунно-поршневий групою.

У вересні 2013 року стався рестайлінг автомобіля. Завдяки змінам підвищилася комфортність, безпеку, освіжили зовнішній вигляд. Модернізували ходові якості автомобіля Головний оптику забезпечили денними ходовими вогнями, поліпшена шумоізоляція, стали зручніше як, до опцій додалася система курсової стійкості (ESC).

У вересні 2014 року АвтоВАЗ почав виробництво версії Lada Priora AMT, оснащеної роботизованою коробкою передач. Це власна розробка компанії, створена на основі стандартної п'ятиступінчастою коробки передач з ипользованием електроактуаторов і електронного блоку управління фірми ZF [2].

З 2015 року на всі автомобілі сімейства Lada Priora ставиться механічна 5-ступінчаста коробка передач ВАЗ-2181 c тросовим приводом перемикання передач. Вона має таку ж розкладку перемикання, як класичні «Жигулі».

У грудні 2015 завершилося виробництво хетчбеків і універсалів, варіантів з двигуном потужністю 98 л. с., а також машин з роботизованою коробкою передач.

«Пріора» представляє собою глибокий рестайлінг своєї попередниці - ВАЗ-2110. У конструкцію внесено понад 950 принципових змін [3] і використано понад дві тисячі нових деталей (практично скільки і при створенні повністю нової моделі) [4].

Екстер'єр: передні і задні крила, капот і кришка багажника, світлотехніка з протитуманними фарами, бампери, облицювання радіатора, молдинги орнаменти і литі диски, зовнішні ручки дверей (з 2008 року).

При її розробці, безумовно, вдалося ліквідувати найбільш грубі з помилок дизайнерів, допущених при створенні «десятого» сімейства. Зокрема, пішла в минуле характерна для «десятки» абсолютно безглузда для невеликого і ярковираженним клиновидного седана чітко «відбита» межа між дахом і іншим кузовом в районі задньої стійки [5] - перехід цей тепер став більш плавним; стали надбанням історії багаторазово критикували і не менш безглузді за своєю формою [5] задні арки коліс, замінені більш естетичними; зникла і безглузда для такого компактного і вузького автомобіля [5] цілісна смуга задніх ліхтарів від борта до борта, замінена на два ліхтаря, розташованих з боків від кришки багажника і витягнутих у вертикальній площині, що візуально збільшує ширину машини; були виправлені і інші, менш яскраво виражені помилки пропорционирования окремих елементів боковини, пластики і малюнка, що в цілому і загальному дозволило в значній мірі відійти від безглуздого способу «вагітної антилопи», як негайно охрестили в народі автомобіль попереднього покоління. Більш сучасна світлотехніка і такі елементи, як вбудований в кришку багажника спойлер, також істотно «омолодили» вигляд автомобіля. У порівнянні з попередньою моделлю, вдосконалені технології складання вузлів і механізмів дозволили знизити зазори між елементами кузова вдвічі, а сполучення бампер - крило - фара (ліхтар) тепер ніби намальовані [6]. В цілому, загальний дизайн автомобіля сходить до вигляду «десятки», створеної в кінці вісімдесятих років в ключі тенденцій популярного на той момент течії «биодизайна».

Значно посилено антикорозійний захист, використовується оцинковка, на будь-який тип кузова дається 6-річна гарантія від наскрізної корозії [7].


Панель приладів
Інтер'єр: розроблений за участю дизайнерів італійської студії Carcerano [8], торпедо з м'яким пластиком, панель приладів з маршрутним комп'ютером, срібляста накладка консолі з годинником овальної форми, підлокітник з двома нішами для дрібних предметів, більш якісна оббивка салону, мультиплексная система управління електроприводами в дверях, дзеркал і активаторів (в тому числі і багажника), подушка безпеки водія (комплектація Стандарт), переднього пасажира (комплектація Люкс), ущільнювачі вітрового і заднього стекол, шумоізоляція, енергопоглощающие вставки передніх дверей і «торпедо», дозволили підтягти до сучасного рівня дизайн інтер'єру та підвищили рівень оснащеності, комфорту і безпеки. Простір салону залишилося незмінним від попередньої моделі. Серед недоліків можна відзначити невелику довжину санчат передніх сидінь, в результаті чого рослий водій (більш 175-180 см), може відчувати себе обмеженим, відсутня повноцінна регулювання сидіння по висоті, рульова колонка регулюється тільки по висоті.

Силовий агрегат: двигун ВАЗ-21116 потужністю 90 л. с. (8 клапанів) або ВАЗ-21126 потужністю 98 л. с. (16 клапанів).

У комплектації «Люкс» автомобіль оснащується подушкою безпеки водія і пасажира. Кузов автомобіля посилений з метою підвищення пасивної безпеки. Також зросла жорсткість кузова на кручення, особливо в другій фазі кузова (починаючи з другої половини 2008 року). З травня 2008 року автомобіль «Лада-Пріора» випускається в комплектації «Люкс», яка включає подушку безпеки переднього пасажира, преднатяжители передніх ременів безпеки, АБС і систему безпечного паркування автомобіля.

В результаті краш-тесту, проведеного «Авторевю» [9] за методикою ARCAP, «Пріора Фаза 1», що випускалася до середини 2008 року, отримала 5,7 балів з 16 можливих за фронтальний удар і 9 за бокової, тобто може претендувати максимум на дві зірки ( «Люкс» - на три [10]), що за рівнем можна порівняти лише з нечисленними застарілими моделями американського і корейського походження. У першій половині 2008 року, з метою підвищення безпеки, була завершена модернізація кузова для всіх модифікацій автомобіля, яка отримала назву «Фаза 2». Краш-тест над «Пріора Фаза 2», на даний момент проводився тільки фахівцями АвтоВАЗу, із запрошенням різних журналістів. За результатами цього краш-тесту автомобіль набрав 10.56 балів з 16 можливих за фронтальний удар, 13 балів за бічний удар. Щоб отримати загальну оцінку в 4 зірки автомобілю потрібно набрати в загальній сумі 24 бали, Lada Priora набрала 23,56. Європейське агентство з безпеки в таких випадках користується звичайним методом арифметичного округлення, тобто в результаті рівень пасивної безпеки Lada Priora відповідає 4 зіркам [11] [12].

За твердженням промосайт Лади Пріори при ударі на швидкості 5 км / год пошкодження отримує тільки бампер автомобіля, не зачіпаючи при цьому інші елементи кузова.

Характеристики
Масово-габаритні
Довжина: 4350 мм
Ширина: 1662 мм
Висота: 1420 мм
Кліренс: 165 мм
Колісна база: 2492 мм
Колія задня: 1 380 мм
Колія передня: 1410 мм
Маса: 1160 кг
Повна маса: 1670 кг



























Немає коментарів:

Дописати коментар